Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.
Retourneren
Uw retour is binnen 61 dagen na het ontvangst van uw bestelling welkom.
Past uw retour in de brievenbuspost dan kunt uw retour met voldoende frankering erop retour sturen.Neem svp daarbij de volgende regels in acht. Het artikel dient:
-onbeschadigd te zijn (de verpakking mag wel beschadigd zijn, geen probleem).
-niet gedragen, gewassen of gebruikt of bewerkt te zijn (Alle kledingstukken behalve de panty's en panty leggings mogen gepast worden)
De retouren mogen terug naar:
Shamanic Import
Kazemat 44
5509NW Veldhoven
Helaas zijn de kosten van de terugzending zijn voor de klant. Wil je ruilen voor een ander kleur, maat of een geheel nieuw artikel? Dan betaal je geen verzendkosten voor de tweede zending, dat is een service van Shop4mama.nl. Het is verstandig om vooraf een bericht te sturen aan shop4mama@shamanic.nl om alvast de juiste artikel te laten bestellen of voor u te laten reserveren.
Past uw retour niet in de brievenbuspost? Dan is het mogelijk om uw pakket voor slechts 3,95 euro (alleen geldig voor klanten in Nederland) terug te sturen via een dpd parcel shop. Bekijk via deze link of er een DPD parcel shop bij u in de buurt is via deze link:
https://www.dpd.com/nl/business_customers/services/nationaal/e_commerce_services/pickup/pickup_finder
Als u gebruik wilt maken van deze aanbieding dan stuurt u een bericht aan avaningen@shamanic.nl.
U ontvangt een etiket om op de doos te plakken. U kunt dan u uw pakket langs de DPD parcel shop langsbrengen. Er wordt dan 3,95 euro ingehouden van uw retour, dus u ontvangt 3,95 euro minder dan het bedrag die u recht heeft voor uw retour.
Shop4mama vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.
Onze fout?